hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

awak . awak :)
tadi saya pergi joging dgn awak .
sweet sangat .
pesh time kowt saya bawak kete awak dok sebelah .
gubra + awak plak membebel kutok saya pemandu tak berkhemah . grr
bebulu je saya . hee
time joging awak kutokkutok saya .
awak kate saya lari cam hape je . saya terima awak .
saya nak kurus .
nak kurus untuk awak :)
walaupun awak suoh perot saya berlapis cam gambar ni  

hee . terok awak kan ? skodeng belog saya . 
malu saya :)
time balek awak sesekeh pale saya dalam kete .
saket tahu .
then awak belanje ashkem .
nak pujok lah tu kan . grr
then otw balek adek saya cakap 
'uwanx suka awak dgn abang adi . eppy jerwh . kan best kalau awek uwanx cam tu'
HAHA tergelakk besaa saya dengaa + bangga pown ada .
tengok fown baru pasan hari ni 7 JUN .
dah setahun enam bulan kita bersama .
last year kita pergi jumpa PYQA RUSLI dgn ewan sume .
tahun ni awak tanak bawak saya pg KL kerwh ? 
saya teringin pegi SUNWAY LAGOON :)
bila lah awak nak bawak kan ? 
saya akan tunggu :)

Labels:


|