hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

sad sory :'(
ade banyak perkara sedih berlaku pada aku pagi ni .
1.kene bangun 6.3o sebab pgpg lagi dah hujan . so kene pg kolej naek kete dgn abh . 
tu lah abah dah kate nak kete baru tanak belikan . 
takot excident lah ape lah bagai kan .
2.ta dpt na mam sedap . just mam roti je .
cukop ke bekalan untuk kolej and cheerleading sampai kowl 6 kunk?
lapaw mamy :(
3.pepagi lagi dah nampak kuceng mati kne langgar dgn ape tataw .
kuceng akak sedare aku .
kuceng dye pegnent .
sumpah aku sedih .
nanesh aku pepagi . haa
aku taley tgk haiwan kene langgar . sensitif beb :'(
4.jem plak . sejuk tahu kene aircond . grr
5.duwet banyak kuwa sbb bayar parking . hee 
abes duwet aku bwk kete .
6.minyak nak kene tuang gak , law tak kunk bertolak aku balik nanti .
mau rm30 terbang + parking lagi . haa 
7.pacek yg masak en keteaw plg sedap at kg plak meninggaldunia .
wase na nanesh lagi sekali . haa
sesame sedekah alfatihah pada allahyarham .

Labels:


|