hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

aku bukan tomboy
okeng tadi g jj tengok aku bukan tomboy .
hihik best gelaa cite ney .
ekcely tak lah sangat tapi disebabkan boyfiee i belakon dalam cie ni so jadi best gelaa lah kan .
haha
sape ? sam lah kan .
omey gelaa .
acah-2 kuat padahal tergila-2 kan schaa .
*sayang , i merajuk dengan you :face16:

aku mensuggestkan korang g tengok .
best lah .




tengok boyfiee kite . omey kan ? hihik


and jj banyak sales .
gelaa rambang aku .
aku nguk pun dah naik sewel .
jCard rupenye . adeyhh
rm250 gak lah kopak :face22:
beli kasut 2pcs , casing , earing ,makan , make up .
ohhmyydabeeyyyy .
habis duit acam tuu je .
kalau lah abah tahu :face32:

pape pun aku happy je keluar dating dgn adik aku .
memey ramai budak sekolah .
sakai makai .
aku kuwaa pun tak lah macam mereka .
haish entah pape .
ehh mesti mereka guna duit gov bg rite ? hihik

esok ade kelas . bosan :face67:
nak cuti boleh ? hihik
kbye

:103: credit to mydedydoo , kite suke awak jeles tengok kite post blog bout orang lain :132:

|