hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

nightmare :/
assalamualaikum :face46:
hye guys .
okey till now i tergamam .
i mimpi agak aa ngeri malam tadi .
i mimpi like that .

one day i lepak dgn EX i kat laguna park, pulau indah .
tanpa pengetahuan bf i .
i lelepak jap then sejam cm tuu i balik .
time kuwaa i tak bwk fon .
how dare i kan ? haha :face43:
then i got 54 missed call fer 012 and 22 kowt fer 017 .
18 message .
all of that from bf i .
then i ingat tade lagi .
i balik tuu pgg fon i . then satu :54: masuk .
grrrrtttttttttt :24: i gegar .
i got a shocked text from bf i .

BF :'owh dah puas dating ? ade sedap-2 tak ?'
I : 'ape dedy mepek ni ? uwanx date dgn sape plak ? uwanx ade je kat umah tgh tydow'.
BF : 'ehh popuan kau jgn ingat aku tataw ape kau buat belakang aku laa weyh. kau tayah nak bodohkan aku . aku bukan budak kecik . kau mmg sial lah .
sia-2 aku belaa kau jage makan kau selama ni . ini ke yg aku patut dapat ?
kau mmg bodo aa popuan . sial lah kau wat aku cm ni .
dah puas menyundal tadi ? jgn ingat aku tak nampak ape kau buat td dgn jantan tu'.

i tade eply text dye terus capai kunci tewos g umah dye .
dlm kete siap meraung-2 bagai .
melalak cm orang mati laki .
on my way i xcident .
yess ! mmg balasan untuk i rite ?
i kat ICU .
sekali pun bf i tak dtg tgk i .
mmg hati dye sgt keras :face30:
i'm on coma ferr 3 days kowt .
i perhatikan bf i dari jauh .
*mcm dalam drama plak . roh kuwaa dari bdn.
he's crying .
everytime he's crying .
just ferr me .
just because of me .
i tahu dye nak pg .
i tahu dye nak jage i .
i tahuu but hati dye sgt terluke .
sgt sgt sgt .
i know my fault .
ape yg i boleh buat , just berdoa dlm hati .
semoga i sembuh cepat or dapat bukak mate pun jadi lahh .
i nak jumpe bf i untuk mintak maaf .
peluk dye untuk kali terakhir sebelum dye pg dari hidup i or i yg pg tinggalkan dunia .
then tetiba i terdengar pintu i diketuk .
i tahu dye akan datang but i heard something .
'long , ohh long . bangun . my suoh semayang'

erghhh menganggu gelaa budak ni .
i tataw ape ending pun .
i bangun terus text bf i text yg dye bg at i . yg maki hamun tuu . hee
then tak sampai 5minit dye kol .
i gelak-2 je . hee
mesti dye terpanjat .
but i know bf i tuu bukan ade pasaan pun . kesah ape dye kan ? :face32:
yang penting mimpi ni mmg mengerikan bg i .
not ferr you all but ferr me .

I DAPAT RASAKAN I SAYANG SGT HUBUNGAN NI .

|