hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

HAPPY BIRTHDAY TO ME ♥


:a3:HAPPY BIRTHDAY TO ME
:75:HAPPY BIRTHDAY TO ME
:74: HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY TO ME :17:

:a3:SELAMAT HARI JADI
:75:SELAMAT HARI JADI
:74: SELAMAT HARI JADI SAYA
:43:SELAMAT HARI JADI

:a3:ALLAH SELAMATKAN SAYA
:75:ALLAH SELAMATKAN SAYA
:74:ALLAH SELAMATKAN SAYA
:44:ALLAH SELAMATKAN SAYA :25:

wuhuu wish untuk diri sendili :face39:
erghhh i cam tak percaya .
now i dah nineteen .
seriously . i dah besar . hihi lol
dan makin besar biggrin
today was 19.3.2012 .
alhamdulillah , ALLAH panjangkan umur i di saat menyambut ulangtahun kelahiran ni .
bersyukur sangat .
i ingat lagi .
time sekolah , masuk je pintu kelas mereka akan menyanyikan 3 lagu cm kat atas tu .
tetibe sedih jap cry
really miss the moment :face37:
then time i eighteen , i'm working .
mereka surprise celebrate untuk i .
even just a cupcake but i'm really appreciate that .
and now , i'm student . student in ALC COLLEGE .
tataw lah apa akan berlaku untuk birthday i yang ke nineteen ni .
lepas ni goodbye belasan :116:
welcome puluh-2 :132:

i semakin dewasa .
umur je perangai entah lerr . hihi :123:
my panda gemuk dah awal-2 wish for me .
just visit :99: hanakyung .
THANKS FOR THE WISHES SAYANG :face19:
then semalam abang sedara i yg i dah anggap cm abang i sendiri inbox i .
i rase dye dah tersilap . hoho
tapi tak pe . hihi


dye mmg panggel i cm tu .
coz kami mmg tersangat-2 rapat dulu .
but sekarang cm kurang .
since dye dah ade gf aritu then now asyik going to jogja je . haish
tape lah . pape pun THANKS ALONG :face35:

lastly , happy birthday for me .
i wish i akan jadi org yg berguna , i nak improve diri and ape yg penting i nak bahagiakan semua org yg i sayang .

TO mummy and abah , thanks sbb process and lahirkan uwanx at dunia ni .
uwanx bangge ade parents like both of you .
and uwanx janji , uwanx akan bg diploma ni kat mummy and abah .
insyaallah .

TO my only brother , thanks support aku susah senang .
kau je adik yg aku ade .
I LOVE YOU .

TO my only boyfie , thanks jugak sbb sudi hidup dgn uwanx .
sayang uwanx , jage uwanx dari kecik sikit sampai dah gedabak . haha
I LOVE YOU .

TO my future family in-law . thanks sebab sudi terima kite dalam family .
thanks sbb tak penah buat kite rase cm kite orang asing .
kite sayang mama baba kakak ika . auntie and family , makdak and family and semua .

TO kawan-2 , aku tak penah lupe korang even korang jauh dari aku .
aku hargai setiap mase kite bersama .





|