hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

i still love both of you :')


hye peeps .
i'm here :face51: nampak tak ? huhu
ape nak buat petang-petang ni ?
walking fb , blogger lahhh gamaknye :face75:
dalam walking-2 fb . i terjumpe blogger buah hati i .
who it is ? my:99: umi jannah kat wall dye .
dye dah tukar link patut tak jumpe story dye lagi dah confused
i sangat bz sampai kami dah tak cm dulu .
dye pun semakin melupakan i neutral
sedang hanyut bercinta dgn bf baru dye .
good luck dear . dari jauh mama doakan sayang happy :face28:
cehhh podey . ayat mintak backhand mrgreen
i really miss her .
bile nak jumpe lg tah . haish
then that time i bz sangat dgn assignment , final , class lagi . erghh sampai text dye i abaikan :face34:
i'm so so sorry dear . kite tak sengaje :face37:
hope you'll forgive me .
and FYI , I'll never forget you :99:umi jannah .
that's my promise for you .
even i and adi dah tade pape , we still can contact , meet if you want it :face32:
yeahhhh . i akan selalu stalker blogger , wall post dye tok tahu perkembangan dye .
my dear ,:99: umi jannah :face67:


and one more thing , tadi i nak update blog tetibe nampak post ni
:99: awesome presentation !
i open andd taraaa . hihihi
ade pichaa i dalam presentation my cys yang i dah kenal 4 tahun since speesh lagi .
and FYI cys , i still jaga bear yang cys bg tuu . still comel okey :face43:
I LOVE HER damn much .
seriously my darling :99: EYKA DANIA .
tak sabar nak jumpe . muehehehe





|