hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

jaga diri sayangss :)
dengar cite kaki gusip kite nak g study .
kat mana ? kelantan kate nye .
negri tu kan . eyiuuuuu 
sape nak pg study ?
kawan aku lah .
kaw jaga diri taw beb .
jaga mulot .
jaga perangai .
mereka kat sana kuno .
nanti mereka jeles , bomoh kan kaw nanti susah .
jaga diri .
makan minum jgn lupa .
jgn lupa kami kat sini .
belaja rerajin .
nanti leyh pkai kete mahalmahal :)
siyes aku sedih + sadis kaw nak pegi belajar jejauh .
wase cm tade tmpt laen ke yunk ?
poli punye byk kat sini , kat sane jugak kaw pergi . urm
nanti kena pulau cam ne ?
sape nak back up kaw ? kawankawan kite tade .
kaw jgn sesedih kan ?
aku pecaya , alam kolej , poli , university , apeape je ni akan bg satu pengalaman baru dlm hidup kite .
macam aku .
aku wase lebih matang dari dulu .
same jugak kaw nanti .
aku percaya kaw boleh .
jage diri taw .
dont kerekkerek .
nanti uwanx taa suke .
mulot jage sayanggs :)
still love you and will miss you :(

tengok muke kaw tetibe sedih . urm

Labels:


|