hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

kawan kah ?
beb , nape aku benci kaw ?
kenapa aku meluat tgk muka kaw ?
kenapa kaw salu ada walaupun aku tak suka tgk muka kaw ?
kenapa makin hari makin benci kaw ?
kenapa tak dapat maafkan kaw ?
kenapa kaw ade dalam hidup aku ?
semua tu sebab kaw .
kaw yang wat aku jady trauma .
trauma kenapa ?
sebab kaw dah wat aku syggs kan kaw then kaw berambos dlm hidop aku .
seriously dulu kite kungsi semua .
rahsia kaw , aku tahu . rahsia aku kaw tahu .
sebab aku sayanggs kan kaw .
sampai skunk aku tertanyatanya ape salah aku sebenarnye ?
tetibe kaw jauhkan diri dari aku . hm 
time sebelum spm aku kite dah bermaaf-maafan tapi pastu kte jauh balek .
sbb ape ?
aku tahu kaw dendam dgn aku .
tapi aku tataw kenape kaw boleh berubah sume .
kaw penah tudoh bf aku curang .
sampai kami bergadoh besaa . 
nape kaw wat aku cani ?
ape salah aku ?
kenape tanak gtaw ?
mulamula kaw blah aku mank sedih sangat .
wase cm hilang bf .
then aku kuatkan hati yg aku boleh hidop tanpe kaw .
now see , hidop aku lebih better and maju dari kaw .
aku dah ade moto shiwy .
lesen moto and kete dah complete .
now otw nak daapatkan kete .
tgu mase je .
plg bagus nye , aku dah ke kolej .
aku wase if kawan dgn kaw , aku tak kemana .
tak de arah tuju .
mungkin kaw akan syorkan keje dari belaja .
mungkin ade hikmah aku kehilangan kaw .
dan aku bersyukur sangat kehilangan kaw :)
aku berdiri sendiri tanpe kaw lah .
bantuan dan sokongan kaw ? tak perlu kawan .
aku boleh berjaya sendiri . 
kaw tanak kawan aku ?
aku tak mati lah .
satu pegi , sepuloh mari bhai .
seriously aku benci kaw .
benci sampai mati !
pergi mati lah kawan :)

Labels:


|