hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

mohd helmi bin mohd khir
haa dalam hospital same , aku jumpe sumeone .
sangat menyayat hati aku .
kawan lame aku and penah jadi kawan baik , helmi .
sumpah aku sebak tgk keadaan dye .
tak sangka katel kawan abah blkg katel dye .
ternampak adek dye then tye , 'adek helmy kan ?'
then nampak ibu dye .
ape yg aku nampak dpn mate aku macam ta percaya .
helmy yg dulu gemok + berisi lah jugak now kurus sgt + cket isi .
aku panggel name dye , dye nanesh .
tatahan aku tgk .
at citu gak air mata aku meleleh .
dye pgg kuwat jari aku .
aku still panggel name dye .
dye teros je nanesh . mungkin dye saket .
sumpah sebak sangat time tu .
mamy aku pown nanesh .
ibu dye + cegu aku pown nanesh gak .
ape dah jadi dgn kawan aku ?
mane helmy yg nakal dulu ? :'(
semoga kaw cepat sembuh helmy . 
amin .

 adek dye + dye
zaman nakal dye .
 
samesame doakan dye sembuh . amin

Labels:


|