hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

fuck you plusplus !
ok cun . kuwanx nak tahu sesuatu tak ?
ade uwanx nak kena kan aku lah kan .
ape dye na wat ? HAHA 
na bace karo ni nye wall ? sat erh .
semenjak ci pyqa rusli ni dah ajar kan . wahh . hee


nampak tak pic muka yg tgh marah tu ?
nampak kan ? sape lagy kazen fad tu erh ?
jap aku pk jap .
aku wase aku je yg memanje + gegedit dgn fad tu .
tapi tu dulu kowt .
now dah tade .
mulot popuan ni manx langsi .
dye engad aku ape ?
weyh , alaw berani jumpe aku lah budak tak cukop matang . puihh .
amek ni aku luddah at muke kaw .
suhall + lahanat lah bohsia ni .
ape aku wat at kaw huh ?
ape lagi kaw tak puas hati ?
ase cam dah sebulan tak maki orang .
congrate sbb kaw jadi uwanx pertama ok . HAHA 
setakat gadoh pasal laki wat pe ?
dah sahsah fad tu kazen aku .
aku dah ade buypreng lah karo .
more handsome ok .HAHA
sebelum kaw kenal fad , aku kenal dulu .
muke cam jamban tak siap ade hati nak pukol aku ?
panggel lah anjenganjeng kaw tu menyalak kat aku .
pk aku heran ? ehh sial lah . puihh .
HAHA 
nah ni hadiah tok kaw dari aku .


Labels:


|