hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

muhasabah diri :)
isnin hari tu time marketing ade sesi luahan + cerita pengalaman lah kan .
lecturer aku miss premi .
she is a good teacher that i have .
dye cite bout life dye .
start from ada classmate aku yang nak balik sabah .
tataw apa masalah dye .
samade dye taley study atau dye renduu awek dye . hee
sebok je aku nak tahu .
then miss premi cite lah kan .
after spm dye smbung stpm .
kat situ macammacam berlaku dlm hidup dye .
paling tersentuh bila dye kate 
'bila saya jatuh , saya bangun sendiri
saya tak ada kakak , abang , adik yg nak support saya .
saya cuma ade mak dan ayah saya .
tapi mereka jauh dari saya .
saya nak menangis tapi dah tak ada air mata .
sampai masa saya give up . memang give up .
you all just masalah cket then give up .
you all dah melangkah ke kolej then byk peluang .
i dulu , i have no choice .
spm pown terok just 4A 4B 1D [terok kate nye]
saya tak ada tempat lain selain ke form6 .
better then you all .
you all dapat masok ke kolej then you nak pegi macam tu je ?
tak nak ke pgg ijazah ?'
pedas gak syarahan dye sampai wase sebak . hee
to that guys ,
better you think before leaving us .
we have been together for 1 month .
dah belajar sesame . guraugurau . nak pnjm LC lah ape lah . hee
kaw pk elokelok lah weyh . susah nak kejar peluang yg dah terlepas :)


Labels:


|