hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

mereka nak pergi dah
kuwanx nak pg esok kan ?
hatihati .
jangan lupe aku .
thank sebab penah jadi kawan baik aku .
kat sane jangan degildegil .
pagai jgn cam bebudak .
tadi last tgk kaw jol .
sedih lah gak . 
tapi tanak kaw sedih jugak kan . haha
t ape wupe kaw pagai kemeje yg aku pilihkan tu kan .
mesti nampak dewase kawan aku . haha
sowang nak ke penang .
sowanx g na ke kedah .
yg sowanx dah terlepas ke kelantan .
sowanx laki dah ke n9 .
aku je at klang ni kan .
ape lah upe kuwanx lepas 3tahun nanti kan ?
ingat aku lagi ke tak . hee
lupe pown tape .
aku tak harap kuwanx engad aku .
awek + bf kuwanx lg penting kan ? 
chill jol + jen .
study leklok .
jangan lupe diri .
jan lupe pic ni :)
 faizol nazri
 muhammad hafizul helmi
aku hope kuwanx berjaya t .
amin .

Labels:


|