hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

exam week :)

assalamualaikum readers :face57:
aahh hari ni dah 15 hari kite pose .
ehh salah .
bukan kite , korang je :face43:
aku dapat mc semalam .
untung lah kan .
kaw ade ? haha:face15:
haish minggu ni exam week
niat dihaty tu tanak online fb , tanak open blogger .
konon lah kan .
tapitapi tak boleh:131:
hari ni management paper .
kami gabung class dengan senior .
start jam 10am tapi ape cine kopek tu bebel so start 10.15 am .
then aku dah siap jam 10.60 am:face12:
ape lah . hee
untuk 4soalan .
ekcely aku dah prepared at rumah .
tapi tataw betol ke tak kan .
hope betol lah .
penad dah perah otak . hee
poyong je :face28:

:26:credit to awak sebab kejutkan saya tok bace buku . love you :132:

then aku nak kuwa awal tapi nak bg assignment marketing kat mereka .
ahli kumpulan aku lah .
haa terpaksa lah menunggu dalam hall tu .
jam 12 pm bawu kuwaa .
mate dah mintak bantal . hee
menunggu si BUNGA tu siapkan paper dye kan .:face30:
sejam tu tunggu .
sumpah bosan . haish
alaw tak pk assgnment duwanx , dah say goodbye dah :face54:
jap lagi nak prepared for business math plak .
hope esok aku dapat wat dengan cepat dan senang . amin :94:

:108:credit to abah aku , tahniah dapat anugerah PEKERJA CEMERLANG 2011 :face71:
haa dapat bonus nanty tongtong laa bah . hee :face42:
jangan lupe anak kesayangmu .:95:
nak kamera:51: . hee


Labels:


|