hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

tade tajuk :)

:131:
haihai . hello . haha
bukan maen happy kaw :11:
haa ekcely jeles ade kawan aku suwanx tu tgh berdebar nak jumpa mak mentua kan :x:
mama awak pown dah bosan gak nye tgk muka saya hehari kan awak . hee
ehh diam tak diam dah 11 hari kite pose rite ?
saya baru turun 3kg . uu :face64:
best kan ?
anda ade ? hee
haa minggu depan dah final exam .
aku tak usik langsung buku . umm :face16:
ape nak jadi ni . PTPTN dah aa tengok pade result .
ahh tension . lagi bape hari je .
miss , sir .
i'm not ready for exam .
postpone tahun depan boleh ? :face44:
macam kolej bapak aku punye je . hee
dah . dah .
sebenarnya tataw nak post ape .
tengok wamai je update blogger .
aku nak jugak kan ? hee
t uwanx bosan nguk post sedih aku je kan . kan .
dah 2 hari bahagia tanpa pergaduhan :n::h:

dah . nak mula study . nanti update lagi .
ok bye :132:

awak , awak pelangi saya tahu :86:

Labels:


|