hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

first day in ramadan :D
alhamdulillah .
aku wase happy sangat sbb dah pose .
hari ni first day rite ?
aku nak pose penuh .
nak mintak kat Allah jangan bg aku period sebulan ni . hee 
boleh ke ?
sumpah aku happy .
mlm tadi g taraweh .
setelah 9tahun aku tinggalkan taraweh .
padahal rumah depan surau je . haish .
tu lah kan .
'demi masa sesungguhnya manusia lalai'
hope sgt aku dpt tunaikan semuanya dgn lancar .
solat wasenye sebulan ade aa sekali ke due kali . hm
since aku keje tmpt cine aku dah liat nak solat .
then ni study lak .
bende tu wase cm biase je padahal tuntutan kan . haish
ape nak jadi ni .
now aku ade azam yang aku nak penuhkan pose and teraweh . hee
tu pon alaw diizinkan :)
kat bawah ni aku ade pamerkan siket fadilat teraweh . hope dpt berkungsi dgn kuwanx :)


Labels:


|