hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

2/9 in sunway lagoon :)

waiting for breakfast .
mcdonalds pyramid -,-


with you .
lagoon 2/9/11


iloveyousodamnfuckermuch :)


i know my leg short like penguin :)


scream world :)


jambatan gantung


awak sorang je :86: saya

hello stalkers .
how are you ?:face12:
haha
best best best sangat tahu :face28:
akhirrnya hajat aku tercapai nak g lagoon .
bukan ta penah g cuma tewingen naa naik roller coaster tu one more .
the end , dapat jugak pergi :face71:
sumpah suka .
pergi dengan :86: saya .
sweet sangat sampai bersemut picpic ni . haha
awak awak , saya sayang awak tahu .
thanks sebab ikot kehendak dan keinginan saya yg dah bertahun ni :face75:
kami naik boat and roller coaster tu .
sumpah takot .
wase cm tade nyawa dah naek tu .
semua sbb awak kan ? grr
aku taa pandang bawah pown time tu . sumpah gayat :x::x:
then dye buli aku suoh naek jambatan ganttung tu .
time tu banyakbanyak mengucap aku dibuatnye .
tapi best .
mmg tak terkata .
berdua dengan awak mmg saya suka .
aww . aww :face75:
awak mmg penyabar dgn kerenah saya ,
kejapkejap panas , nak air lah nak tu nak ni .
jalan lembab .
tahu kaki saye tak bape panjang . grr
tahu awak penyabar sbb tu kite still bersame skunk .
then kowl 4 kite balek pas round pyramid jap .
memasing dah tade mood sbb daa pnt kan .
naseb baek naek :102: .
law taa kaki saye dah taley nak tekan clash tahu ?
hee awal kite sampai umah kan ?
sbb nak pujok mmy saye bg kebenaran nak ikot mama awak g jalan waye esok . hee:face43:

credit to awak , saya makin sayangkan awak dan hubungan kite :131:




Labels:


|