hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

dreaming :D
err --'
mimpy tadi . sangat sadis sampai wat aku nanesh dalam tidow . haha :10:
that's all about garegare :86: late pick up kat kolej tadi .
seriesly aku takowt kene tinggal . haa
mimpy ape ?
ekcely kami going to sunway .
then kami pergi berdua .
tahutahu :86: kate nak g mane tah tinggalkan aku kat homestay (bila plak sunway ade homestay )
then aku jalanjalan jelah dalm sunway tu .
lame aku tgu dye .
around kowl 10 sampai sampai petang aku cari dye .
aku ade jumpe someone ni tye dye nampak tak bf aku .
dye bawak aku ke satu kelompok .
that time dekat je dgn toilet .
mereka nak rabe aku , rogol aku .
tp aku dapat lari . haa
time tu lah aku call :86: tapi tak angkatangkat .
hujan sangat lebat time tu .
sumpah aku menanges tak berhenti beb :face22:
aku terfikir nape dye tglkan aku sesowang ni ?
ape salah aku ?
then tepat 9 malam ade uwanx dtg tewos pelok aku .
that's my mum .
aku pengsan tewos time tu .
dah tade tenage lagi .
sebab dompet sume kat :86:
i just have my body .
fon , dompet , sume kat beg :86:
that time sume cari aku upenye .
termasok :86:
dye kate dye tertidow kat homestay tu . haa
boleh plak aku lupe nak balik homestay tu .
lagi satu aku takot nak kemanemane .
sbb keliling aku sume uwanx jaat .
yg aku tahu just crying .
kalau lah bende ni bebetol jd tuhan je tahu .
yg penting aku tahu my :86: takan wat cam tu kan dedy kan ?
umm takowt :103:
bangunbangun tengok airmate aku tgh meleleh .
takowt punye pasal . err --'


:54: lain kali jangan nak tidow petang lame sangat .
setan wamai . haha :face75:

ehh :86: mimpi awak pagi awak tu lagi best .
patut lah saye call beratus kali pun awak tak sedar . hee
awak mimpi :103: haha
mengarut lah awak ni . hee
sukesuke .
awak mimpi lah lagi tahu :face71:
mane tahu jadi reality kan . hoho

Labels:


|