hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

fallen -.-
:64: malam yang sejuk sebab hujan .
dalam tengah aku packing baju aku terbaring kepenatan sambil dengar lagu :74:
tetibe aku teringat saat manis dulu :face12:
tengah si :125: post blogger bout jumpe mak mertua ,
aku teringat kenangan dulu :face15:
what happen say is , i really love that time :face12:
tapi sayangg nye aku lupe tarikh tuu --'
first time aku jumpe dengan wanita penyayang yang aku panggel MAMA
sangat teruje + takot ekcely .
that time kat rumah mokcu :86: at andalas .
MAMA was cooking .
time tu jugak lah aku kenal kawankawan :86:
mamat , bada sume .
sumpah sweet like gulagula time tu .
aku first time salam MAMA , BABA , KAKAK , EKA , ANGAH IMA , ANGAH , ALONG , UMI and ramai yang tak kenal .
time tu jugak aku kenal dgn beby aidil .
yg skunk dah besar .
dye besar depan mate aku :face69:
seriously aku bangge dapat kenal family ni .
mereka sayangg aku cm anak shiwy .
MAMA kamcing dengan aku sampai gtaw sume aku menantu dye . haha :face75:
bawak aku g memane je mereka pergi .
bila aku engad sume ni aku senyum sesorang .
kenangan cm ni gak yg wat aku kuat dengan :86: smpai skrg .
banyak lagi kenangan manis aku dgn dye selama setahun 9 bulan 7 hari ni :134:
skunk aku semakin wapat dengan family ni .
kekadang takowt jodoh tade je .
kite hanye merancang je kan .
gadoh cane pon , still akan happy balik .
sumpah aku sayangg :86: and family dye .
tak penah aku wase disayangi cm ni selain family aku :face71:
hopefully kami akan bersame till end .
berkat doa and restu sume orang jugak law aku still dengan dye .
bak kate si :125: ,
awak dengan dedy comel , sweet :face64:
haha kelakar kan ?

to :86: saya harap awak akan teros jaga saya , protect saya , sayanggs saya same cm memule kite kenal dulu .
jangan pernah berubah .
bila saya kate saya sayanggs awak , maknenye saya akan sayanggs awak sampai bebile .
hanye awak :face15:

:54: tak suke jangan bace :94:

|