hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

nikita dah habesh


ok fine . cerite ni dah wat aku melalak teresak esak petang semalam . haha
mmg taley blah .
series cedey cite nye .
showing kat tv9 (dekat dihati)
ahh si dony tu mmg sweet gelaa mempertaruhkan cinta dye kat nikita .
mmg sweet gelaa couple ni .
pelbagai rintangan mereka hadapi .
lagilagi time mak dony tu menghalang cinta mereka .
time tu airmate aku cm air paip :face75:
alangkah bagus if aku di tempat nikita . haha
ehh tanak lah .
cinta mereka tak direstui .
cinta aku still direstui lagi . hoho
alhamdulillah .
sume allah yg rancang :face43:
tapi mmg cite ni aku minat .
lagilagi pelakon yg hansome + cantik belaka .
nikita tu comel gelaa .
dony tu tetttttt hee

ok lah sebelum mengarut lebih banyak , bek aku stop :face57:

:54: saye nak awak jadi DONY untuk saye .
yg selalu sayangkan NIKITA dan selalu protect dye .
sayesayangawakgilababibuntal :67:

|