hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

nokia xpressmusic :D
hye readers .
today i don't feel like doing anything . hihik :11:
my bruno mars . aww so comel lah you :10: .
penat bawu lepas kemas umah . haish
nenek dgn makngah aku nak datang .
menganggu tol .
bawu nak ekowt :86: jalanjalan . grr
tak jadi plak . umm

:54: jangan lupehadiah beby tahu . hoho gedik sungguh :face12:

ekcely nak cite bout malam td .
tp malam td si berokbend ni ttak cantik plak line nye . haish
mmg lah nak kene tukar ke TM plak .
nape mlm td ?
malam tdi aku g pasar dgn adik aku . and akak sedare aku with adik dye .
time balik aku jumpe :24: dalam bakul motor .
aku ambil .
rezeki bhaii :face15:
tapi aku wase something dlm diri aku .
tertanyetanye .
ape perasaan budak ni if aku amek fon dye ?
aku letak balik .
tp aku nampak belakang aku tu ade kete .
dalam kete ade 3 uwanx dak laki .
aku pk gak , if aku letak , mereka plak akan amek .
aku tak curi ok .
salah owner dye sebab careless .
akak sedare aku kate
'tape mok , kalau kaw tanak , bg aa aku' .
'kalau kaw jual plak , t shareshaare lah' .
mane boleh kan .
dose aku ade dye nak tolong share ?
sendirian berhad bhaii .
aku lek and check that fon .
tetengok that owner aku kenal .
adek membe aku .
aku tewos call mama dye then explain yg aku tlg simpan kan sbb dye careless .
duwanx sume ate aku bodo sbb pulangkan .
bodoh ke aku ?
aku tak biase di ajar tok amek hak uwanx lain .
mamy selalu pesan time kekecik ,
'law nak , gtaw my . jangan amekk hak uwanx'
lagipun aku pk aku ni student .
aku tanak failed dlm hidup aku hanye sbb aku amek barang uwanx .
and pash setengah jam budak tu datang dgn fmly dye .
haram ckp terima kasih . grr
bodo je .
seb baik mak dye ckp .
since tu hati aku lega dah . hee law tak wase tak tenang je jiwe .
thanks mamy sebab ajar uwanx dgn care betol .
jumpe dgn curi satu perkare yg sangat berbeza .
yg penting aku dah tolong pgg fon dye .
drpd dpt kat uwanx lain kan . kumpem dah kene jual . hoho
k bye


|