hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

marahlikeangrybirdmarahkatBABIhijau
hye bebs .
ok class hari ni memboredkan .
i can't feel wanna study today .
series aku nak buad onar je .
buad bising , menyanyi , miscallmiscall .
i feel bored seriesly .
tade mood .
mood untuk kacau orang banyak :11:
ok time rehad ade sorang BFF aku ni ngadu something .
bout she and her BF .
all about that girl .
eyuuu benci nye lah dengar .
dari mula aku kenal BFF aku ni lagi mesti si PEREMPUAN ni mengganggu .
aku mank tak kenal lah kan .
but tgk daripada character that girl buad ape yg BFF aku cerita tu sume betol .
dye add semua kawankawan BFF aku ni .
she's always stalker .
pelik kan ?
ade gak orang cani kat dunia ni .
tataw ape dye nak .
and one more thing , dye dgn bf dye , telah merosakkan hubungan BFF aku dgn bf dye .
tak paham lah ape yg dye nak erk dgn BFF aku ni ? hm



:54: kakak , macik , nenek , ehh ekcely ape kau nak erk ?
ape salah kawan aku kat kau ?
nape kaw always kacau dye .
aku dah bosan lah nak dengar dye ngadu bout kau je harihari .
kaw tak bosan ke kacau orang ?
tade hobi lain ke ?
cube cawik something yg interesting siket .
tolong lah .
be matured siket kawan .
dah besar kan ? buad perangai cam uwanx besar siket :face71:

:54: and for myBFF boyfriend , kaw pon satu .
boleh plak dengar ckp kawan kaw dan GF bodoh dye tu mengarang skrip drama .
pliss lah .
law kau tanak , break jelah .
tayah nak wat kawan aku cm tunggul batu .
tak paham lah .
kbye




|