hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

sapemakancilidieterasepedasnye.
hellohellohello .
nak kopi ke nescafe ? huhu
wahh sejuk bhaii .
naa tydow tak boleh .
banyak sgt masalah menimpaa :face16:
seriesly mmg dah lama patot aku resign jadi lead .
i know who i'm .
miss premi yg decide .
bukan kawankawan .
tah mereka setuju ke tak tah aku jd lead ni ekcely .
'patot kerwh aku resign ?'
fine .
seriesly aku tersakit hati dgn perangai classmate aku harini .
aku wase yg lain ok dan sgt ok .
but 'someone and someone' ni mmg buat hati panas .
awal2 aku dah post kat efbee yg mereka kena bayar rm5 tok replace balik duit ape yg aku and faridah dah keluarkan dulu .
dah dikurangkan RM4 pun susah nak byr . hm
fine , aku tahu kau takde duit .
kau engad kami ni tak de maruah ke ?
sukasuka nak cecampak duit , nak memarah .
salah ke kalau aku bersikap adil huh ?
salah ?
aku cuma nak jalankan tugas aku dgn perfect .
kau pk kau punye masalah je .
masalah kami ? ade orang nak tolong pk ? ade ?
kami pun takde duit .
korang dok hostel ade jugak income tetiap bulan .
kami ? kalau kami ni orang kaye , aku mmg tak mintak duit korang .
masalahnye aku pown orang miskin .
samesame susah .
aku nak mintak dulu tapi kesian kan korang .
dgn midterm lagi , final lagi , nak raye lagi .
aku tahu korang perlukan banyak duit time tuu .
sebab tuu aku mntak sekarang .
sekarang korang plak susah sangat nak bg 'RM4' tuu .
beb , kalau nak bagi campakcampak cm nak bagi anjing bek tayah aa .
kaw simpan je duit kaw .
aku tak kesah .
aku cume nak berlaku adil dgn semua .
dengan semua aku kate ISNIN HARI TERAKHIR .
tetibe dgn kaw , esok luse plak boleh .
mana adil kan ? kaw pk laa . jangan nak layan emosi sendiri je . pk kalau kaw ditempat aku ,
pe perasaan kaw ?

blog aku ni aku tak mentioned dgn sesape .
blog aku , aku pye suke laa kan .
kalau katekate aku buat kaw terase , aku hulurkan seribu kemaafan .
bebs, kite dalam satu kelas , satu bangse .
kalau orang melayu tak tolong orang melayu , bangse lain 'BIG CLAP' untuk kite beb .
seriesly .
aku tgk bangse lain boleh bekerjasame , bersatu untuk majukan kelas dorang .
tapi kite ?
bergadoh sebab pangkat , duit and everything .
tak de orang yg boleh ubah diri kite selain kite sendiri .
kaw pk laa ape aku cakapkan ni .
ampun dan maaf kalau terguris hati dan perasaan kaw .
kaw kne pk , assgnment kaw , perlukan audience cm aku dan kawan2 .
assgnment aku perlukan kaw dan kawan2 .
aku dah mula kenal korang , dah mula sayang korang .
even korang mmg tak hargai kewujudan aku pun aku tak kesah .
janji aku taknak bermusuh dgn sesape .
bout the money , kalau korang rase DPP ni penting untuk korang , korang bayar laa .
sebab aku takkan nak paksepakse lagi dah .
i got tired .
i lost my pride .
seriesly you break my heart .
thanks .

maaf lagi sekali .
sesame laa kite merubah attitute memasing .
salam .

|