hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

ilovehim :D
hello korang :132:
nak story bout ceritera cinta .
uuyuuhuu :131:
ceriteracinta sape ?
mamy :67: abah aku .
kenape ?
semalam abah lepak bilek aku tgk aku online efbee .
mamy aku kat dapor .
aku dengar bunyik mesej masok kat :24:abah .
then aku tanye abah text sape tuu ?
oo gf baru erk ?
then abah aku tunjuk conversation . haha taleh blah
conversation cani

darling A -abah aku
darling M -mmy aku

darling M : abang , harini kite g mam luar nak ?
darling A : mam ape kat luar ?
darling M : orang rinduu nak mam char kueh teaw (sambil buat smile icon)
darling A : boleh , tade hal . tapii...............
darling M : alaa tp ape ?
darling A : tade duwet (padahal baru pas gaji)
darling M : hm takpe lah . biar lah orang pergi batu belah batu bertangkop
darling A : pergi lah , nanti kem salam kat batu belah tu sekali . hee (smile icon)

mamy aku majok then 5minit kemudian aku dgr fon mmy aku byik kat dapow .

darling A : nak mam g laa ciap sygg oii
darling M : ehh betol ke ni ? yeheeee
darling A : yee . betol lah mybuahhati .
demi hasnah yg tercinta , ku curahkan segalanye .
darling M : sayang abang
darling A : sayang awak jugak


haha songal je kan ?
dok satu rumah , tidow satu bilek pon nak men mesej lagi .
jeles aku . haha
aku and angah lepak umah je .
biyaa aa mereka date .
kami anak yg spoting laa :132:
dah . nak cite tuu je .
kalau makbapak aku tahu ni mesti kene lepuk :131:
baca + senyum = silent pliss
kbye :face75:

|