hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

:))
haihhh basah ketiak edit blogger neyh . haha
see , tulisan dye .
agak-2 boleh bute tak mate andaanda sekalian ? hihik :132:
mood happy jugak lah hari ni .
oke hari jumaat je fight dgn Mr.Jamal .
amalan aku usik dye . amalan dye usik aku :face12:
sakit mate asyek hadap laptop je .
semalam editkan blog darling aku si delladee and today aku editkan blog si sewel nad plak .
oke memey aku minat coding-2 ni .
memey aku bengap dulu .
tp kalau kite tak try , kite tataw rite ?
rajin-2 kan bontot menanye .
jgn BODOH SOMBONG .
sesat jalan nanti .

okeyh malam ni kena tydow awal sikit .
esok ade futsal tournament .
agak lah penat coz aku runner je .
tapetape . den suko :face15: .
nite korang .
kbye :116:


:54: kalau rajin kan , follow and like lah blog burok kite ni .
tade paksaan okeng :112:


|