hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

my panda gemok :D

:face19: my panda gemuk .
she's my umi jannah jaafar
*tataw betul ke tak name . hihik
she's cutes .:face43:
short like me .:face43:
fanatic korean .:face44:
and she have TIMES NEW ROMAN font . :face39:

ekcely dye cousin adi .
kami rapat since she's addin me on fb .
yeahhh sorry late app . hee
and makin rapat bila mandi-manda sesame dgn family mama , anti sume .
anti tu ibu dye . haa
and dye bongsu dalam family tu .:face12:

time aku sebok busy study time nak exam tetibe aku terbace something kat wall aku .
wanna see ? wait hanakyung.blogspot.com . gelaa happy + terharu aku bace .
lenaa je tydow . ahaha
she's missin me .
ade gak orang nak rindu aku . huhukk
and wanna say that , i miss you too .
and i love you . hihik
sorry busy and kurang online .
kite exam pastuu lappy ni plak cm bangang hang je . hurm
tape nanti lepak okey .
iloveyouuuuu :w:

|