hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

happy sunday :)
pheww pheww .
happy dooooo hari ni .
hang dgn family aku .
ahh sakit kaki .
tapi lepas wedding pegi jayajusco , bukit tinggi .
then jalan-2 nampak camel active boutique .
abah ajak masuk .
abah pilih satu kasut ni .
abah pilih warne hitam aku amek merah .
wahh dah memey gelaa merah . hee
abah ate nak tak ? nak amek lah .
nak tahu harge dye bape ?
jap-2 . hihik saje batak nak menunjuk :131:


hee gelaaa happy dooo .
ta penah abah offer senang-2 je cm tadi .
mungkin abah cian tadi dye tgk aku tampal gam kasut aku yg dah berlubang tuu . huh
*sayang gak abah kat aku :132:
terharuu sgt :face22:
thanks abah for this shoes :face5:


thanks a lot abah for baju jugak . ILYSDFM :face12:

owh yeaa before i lupe , huhu
tadi kat jj best gelaa .
lampu + deco for krismas mmg aku proud jd warge tetap jj . haha
wanna see ? wai .
loading :face40:


dari atas

okey teringat doo mase dua tahun lepas .
take pichaa dgn dedy kite kat deco krismas . hihik

oke time tgh kurus + kebudak-budakkan . haha
ILOVEYOU SAYANGG :face75:

pending . nak tidow . mantok dah . hihik
papai .

|