hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

my heart :(


kau nak buat ape pun bukan inform aku .
yeahhhh .
who I am ?
aku semakin tak kenal kau siape weyh .
rasenye setahun due lepas , kau ade gtaw aku before kau buat something .
beby , here .
uwanx nak buat ni buat tu kat KOKO (motor)
now ?
uwanx nak g umah bada ni . na tolak moto g umah bada .
yeahhhhh . aku semakin ditinggalkan .
good bhaiii .
yess . mmg aku tgh sulking dgn kau .
tapi dulu kau boleh je gtaw ape kau nak buat , plan kau .
hmm, aku semakin tak kenal BF aku .
petanda ape ni ? haichooooo
kau cakap dgn aku jangan buat perangai .
tapi kau tahu aku cm ne kan ?
tahu perangai aku kan ?
kau yg uji aku dgn bende ni .
then point break t , SEMUA SALAH AKU .
choiiii lahhh beb :face22: .
aku tak sekuat kau .
kau kate kau tade perasaan kan ?
aku ? aku ade perasaan .
kau dah top now kat hati aku .
atas sekali selepas mak bapak aku .
everything aku buat , kau banyak tahu dari parents aku .
asal aku tataw pape ?
hmmmmmmmmmmmmm
thanks DEDY .
yeahhhh , i hope i still can called you with the name :face22:
i am very disappointed now .
and i really mean it .
kbye :116:

|