hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

saya + penad = mengantuk :)
ahh penad + mantok + letih tak terkata .
tapi best .
dapat pergi tengok movie dgn my and angah .
keje angah lah ni . hee
sumpah gempak ++ .
cani lah sesikit sinopsis cite tu .
copy paste je :)


pergi tengok sendiri lagi best .
suka tgk aaron aziz + zizan .
semangat setia kawan tu memang penting .
haa cakap pasal setia kawan ni kan , petang tadi baru jumpa dgn FAIZOL NAZRI
lama tak jumpa dye .
mank tak dinafikan kami memang kawan baek .
mana tak nye since form1 till form5 kowt satu kelas .
dah anggap cam adik dah . HAHA .
mank tak dinafikan aku mank suka kawan dgn laki better dari popan .
sebab popan tanak kawan dgn aku . HAHA
bape kerat sgt kawan popan aku .
yelah sume dah lawa plus howt kan . mane engad member . HAHA 
engad lawa lah tu kan . lala
kaw engad kaw lawa kerwh ? HAHA
terase ? kesah ape aku ?
konon lowm spm sebok jan lupe lah ape lah . lastlast kaw yg lupe diri .
tape . tengok kan je sayanggs :)
janji kaw happy sudah lah . 

credit to adirul . iloveyou :)

Labels:


|