hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

demam + karok = demam karok :)
semalam demam .
boleh lak akak sedara , adik and adik sedare aku ajak pg karok .
untung lah kan . lama dah tak g .
melalak sampai tade sore beb .
ni picpic kami .
 akak nine + angah
 aku :)
 poyo kan ? HAHA
 ehh ade lagi ? hee
dye lah yg menggelar aku GEMOK sehingga melekat nama tu :)
sempat lagi tu . hee

tehn balik tu bayar bil .
how much ?
RM129++
amek kaw . haha
memasing dah tade duwet kan ? 
aku pown dgn  gatalnye pg lah ATM .
engad ptptn tak masok g .
upenye tengok skrin RM1009 .
ape lagi , duwanx suoh payung sume .
shiall habes aa kan .
tah pape lah . pantang tgk aku berduwet . hm
now tinggal RM756 .
bagos kan ?
mengamok habes mak aku . hm

kire ade due pengalaman aa .
satu happy dapat karok .
due sedih sebab kene paw .
HAHA

Labels:


|