hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

finally :)
habes jugak cheerleading yg dah berlatih selama 2mgu .
penad habes . haish
tapi puas haty sbb dah habesh . haa
duwet habis + minyak kete lagi .
balik late .
makan tak teratur .
cedih aku . haha
mase dgn family dah kurang .
kuwa g kolej kol 7.30pg-8malam . haa
then hari ni final .
ade take pic .
video ade tapi taley download lak . hee .
jap erh aku upload .







ehemehem nampak taa bendera tu ?
nak taw sape wat ?
dedy kite watkan . haha
ayat mintak kaki .
membe + membe + bf aku yg wat kan khamis malam .
barangan mereka sendiri .
kreatifkan ?
engad duwanx tanak warnekan .
aku dah sedih dah .
dapat text dedy kol 4.30 pg
'beby dah ciap . tataw lah kuwanx suke ke taa . fahmi pong dah mantok . t kejot dedy sampai bangun erh .'
sumpah aku terkejot duwanx wat sampai pg .
aku pong banje aa sapan and makan malam . hee
uwanx berbudi kite berbahase lah kan .
tak kesah pong .
abangabang je sume .

credit to fami + mamat + adi .
guys thanks sbb wat banner tu .
if ta mesty group DPP kami ta kne puji :)
tak lupe jugak at ssenior , senior and junior dpp yg melibatkan diri .
thank for your cooperation .
love you .

Labels:


|