hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

sahabat :)

bebs , i sayang you all gelaagelaa bahbeng .
since i masuk college you all je yg banyak support i .
gelak ketawa dgn i .
seriously i akan anggap zaman ni antara yang terindah dalam hidup i .

from left fitriah , fit for shortest .
then faridah , fyda for shortest .
me and right ayuni , yuni for shortest .

yess . mmg aku happy kawan dengan mereka .
mereka terbaik .
tak pernah kedekut ilmu , share susah senang .
amat ketara bila aku xcident hari tuu , mereka sanggup jerwh datang lawat aku even aku tak bg :face16: .
bukan ape , tanak menyusahkan .
bukan terok mane pong . hee
then time aku banyak ketinggalan dalm subject , mereka tolong aku .
bagi jawapan for mid term , assgnment .
buat samesame , gelak samesame , marah samesame , gedik samesame . kutok orang samesame . booooooooooooooooo samesame . uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu samesame . makan samesame .
g toilet samesame . tengok result samesame . study samesame .
mutual friend kat efbee pun dah hampir same :face1:
mereka dah pulihkan kembali sifat benci aku pade kawan 'PEREMPUAN' yang dah buat taik dgn aku dulu .
mereka buat aku sayang persahabatan ni .
seriously :face16:
aku tanak hilang mereka .

entry ni aku post bukan nak mintak simpati or what .
but just nak say 'THANKYOU' kat mereka sebab sudi kawan dgn aku .
aku really hargai bila aku susah mereka ade kat sebelah aku and selalu dekat dengan aku :face22:
bila presentation antare 4 mesti takan berpecah .
masing-2 memerlukan masing-2 .

nice to meet you peeps .
ilove our friendship .
hopefully we can be friend till last breath .
iloveloveloveloveloveyouuuuuuuuuuuu :face40:

|