hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

goodbye 2011 and welcome 2012 :)


guyss sedar tak sedar today dah last jumaat kan ?
esok dah sabtu and taraaa ahad is new year .
wuhuu engad lagi new year tahun lepas aku balik dari keje ade polis buat roadblock .
and now aku dah bergelar seorang pelajar and dah pun berusia 18 tahun :face72:
banyak pengalaman baru yang aku belajar beb .
but aku tanak couple baru .
cukop lah yang lame thumb

hajat aku untuk gembirakan hati abah dalam result SPM hampeh but ALLAH dah bukak hati aku untuk happy kan abah dgn care lain .
study .
tu yang buat abah happy and aku telah pun study kat ALC COLLEGE .
even just kolej swasta but i'm happy now surprisedsurprised

2011 aku dah pandai drive beb .
bertambah perfect hidup aku .
even bawak kete bapak je tapi at least aku ade gak inasiatif nak drive and nak maju . huhu

2011 jugak aku dapat satu pelajaran baru iaitu
'PANDU CERMAT JIWA SELAMAT'
jgyeaahh 8.43 a.m tarikh lupe plak . hihik
aku jatuh motor buat kali pertama and biarlah kali terakhir .
till now aku berade dalam trauma bila jumpe air lecak tepi jalan .
oke lupekan :face32: .

2011 aku semakin rapat dgn family belah adi .
lepak , mandi manda . mmg susah nak lupekan . hurm

2011 baru aku tahu erti kesusahan nak dapatkan duit . hm
okey bile ade duit aku salu boros .
nak beli barang yg brand je .
make up je dah bape ratus kat avon .
okey . aku dah taubat .
beli ikot kemampuan .
aku bukan kaye pun :face23:

2011 aku dapat kasut paling mahal penah aku dapat .
selalu aku punye kasut tayah mahal-2 .
pakai kat kaki gak .
and tahun ni dapat gak kasut from CAMEL ACTIVE for RM239 .
full leather .
mmg cm murah tp bg aku mahal . and sayang gelaa kasut tuu sbb abah yg beli and pilihkan :face64:

2011 anniversary paling bored coz nothing happen . hurm
but he's promise me something wink

rasenye tuu jelah kowt untuk 2011 .
hope 2012 aku akan tambah matang and ape yg aku hajatan tercapai .
dengan izin-NYA .
amin .

azam 2012 ?
nak kurus . haha
dah tayah nak gelakkan aku oke .
chaw .
kbye :131:

|