hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

whatever :'(
:face65: oke hari ni mood aku basi habis .
lepas jehh aku buad status ni


see , aku teros off sampai kol 2.30 ptg .
then ade 8 text masuk .
sume and kebanyakan tanye bee , kau oke ?
boo , kau oke ke dgn bf kau ? mcm tak je . nape kau buat status mcm tu ?
awak , awak nape dgn adi ?
then blaa . blaa . blaa .
aku tak reply satu pun .
not in mood .
memang nak menyendiri .
bila aku menyendiri , aku rindu kat dye .
bila aku rindu , aku akan ketepikan sikit ego aku untuk pk pasal dye .
and aku decide untuk on fon balik .
aku pk dye keje , kunk otw nak g keje pape jd susah plak .
*maramarajugak.sayangtetapsayang*

ekcely aku pressure sikit .
sebab kat umah aku majok dgn abah .
abah majok dgn aku .
last-2 duedue oke tadi time kat N9 :face32:

aku takkan story sebab ape kami gaduh manje-2 tu .
sebab blog aku ni dah tak selamat untuk luahan perasaan .
ade yg tak follow pun still bookmark URL aku .
stalker je tak habis-2 .
ape nak jadi ?
pergi tolong mak kau masak lagi bagus dari bace cerita olang :face71:

but time otw balik tadi kami dah okeng kowt .
aku kalau hal-2 tak bape best ni law nak break tuu terpikir gak .
terase bodoh lah kan .
ego ni memang tak boleh nak diikut sgt .
seriously , aku dah mengarut macam-2 kat dye .
semua bout 'THAT GIRL'
yess aku cemburu .
gelaa ape aku ade dye je .
kalau lah ade uwanx lain , tak sewel cm ni :face37:

aku rase aku sayang dye tapi i need a time for refresh my :w:
hope god blessing us .
amin .



:134: 'kite takkan break beby'
selalu dye ckp benda ni . tapi tadi tak pun :face21:
awak , kite tak kuat . tolong bimbing kite untuk jatuh cinta kat awak balik sebelum kite jatuh cinta kat uwanx lain :face22:
kite sayang hubungan ni .
bulan depan anniversary kite dgn awak .
dah dua tahun awak . hurm :6:


|