hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

:')
hye kawan-2 .
ahh fresh lepas mandi ni :face43:
hilang tekanan yg aku alami .
oke arini tak hot mana story aku .
suam-2 kuku jea . hihik :face67:
bila aku pk balik , aku perempuan yg bodoh kat dunia ni pun ada .
kenapa ?
tuduh bf aku macam-2 .
macam lah dye beromen dgn betina lain . haha
and pagi tadi timbul lagi cerita dye nak pergi reunion dgn dak-2 kelas dye time form5 dulu .
time bace tuu memang boiling :face37:
but aku teringat bf BFF aku yg rimas dgn perasaan jeles BFF aku .
tetibe terdetik dlm hati aku .
god , nape aku buat dye cm ni ?
dye bukan suami aku rite ?
dye just 'BOYFRIEND' .
perlu ke aku control sampai cm ni .
dye tak penah pun nak control aku sampai cm tu .
paling kuat pun nak lepaskan aku pergi dye engadkan
'beby , jgn curang . engad uwanx and blablabla

yess , i'm too bad :face47:
dengan tiba-2 perasaan ni jadi lain macam .
should me jealous with him ?
should me control him ?
should me ahhhh pape jelah .

oke aku buat ni semua sebab takut berkongsi kasih dgn girl lain .
but aku tak terfikir plak yg dye akan pergi kat orang lain kalau aku selalu push dye .
he's no life with me .
just can be friend with boy only .
sedangkan aku ?
kawan laki lagi ramai dari girl .
terok kan ?
*i'm sorry dedy :face22:

let that happened is past .
kite mula hidup baru dedy .
i'm sorry .
all of this because I LOVE YOU .
that's all .
kbye



:54: thanks ALLAH .




|