hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

not in mood
ee tade mud tade mud .
sangat tade mud .
boring . boring . boring .
perot ni asyek mintak makan je .
kunk dah besar menyusahkan aku tahu tak ?
kunk nak kene beli saiz besar then baju lama kne buang sume . hm
plz lah . 
eee capatlah fasting month . grr
tension plak kan .
asal jumpe member lama , pacek macek dari pahang , perak , n9 , johor
sume ayat yang same 
'ehh kaw ni , menjadijadi badan'
grr sebok je . lantak lah badan aku .
mak aku sayangs aku lebih . haa
look at your child ?
kepeng je . HAHA

dah . sebenarnye tataw nak tulis ape . hee
tgk blog aku dah cam hape je . 
na tukar background but summe ta smart . haish 
aku renduu kengkawan aku yg lupe diri tu . hm
thank guys . hope kuwanx dah berjaya lupa kat aku kayh .
ok bai .


Labels:


|