hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

ramadan come back :D
agak happy ciket hari ni sebab blog dah pulih :D
tapi tak sepenuhnya lah kan .
better lah dari sebelum ni .
to pyzam layout , sumpah aku takan amek pape background dari kaw .
thank sebab kaw dah hancuskan blogger aku . grr

esok nak pose dah kan ?
taley makan , taley minum , taley korekkorek . haha
siall je ayat :D
paling penting !
taley nak dating . kunk batal pose kaw kunk . haha
tak sabar nak raye .
ehh honey boo , pose pong belom kaw dah mentioned nak raye ?
pose tahun lepas dah ganti ?
dah kompem lah belom :)
 
haa to kengkawan sekolah . ex student SKTG , SMKPJ and student KOLEJ ALC .
ehh tak lupa kengkawan fb , blogger , myspace , sesape jelah yang kenal aku ,
aku mintak maaf if ade salah pape . maaf zahir batin . ehh tu ayat nak raye lah . hee
salahsalah .
haa aku nak cakap , pose bebtol . jangan nak tergegedik lagi pose setengah hari .
kowang tu bakal mak bapak tak lame lagi . haha

dah . dah ape aku mewepek ni ?
hee again , jangan lupe terawih malam ni .
syaitan dah kene kurung esok .
say goodbye to syaitan and welkems to bulan rahmat :D
semoga kite kuat jalani ibadah ni .
amin :)
 
 

Labels:


|