hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

semalam aku online .
tetibe hati aku mendidih cm air panas :7:
kenape ?
aku tertengok birthday semalam tuu ade name yg aku menyampah plak kan .
aku tataw acano dye leyh masok intai efbee aku .
sape dye ?
she's :22: myboypreng . errr-----'
sumpah bosan .
dah tahu aku tak suke lagi kau add aku kan .
tuu lah tah bila aku app pun tataw .
kalau lah aku tahu tuu dye , grrrr
since speesh g dah meluat dgn muka dye tuu .
talam 18muka .
argggggghhhhhhh bosan .
then tetibe aku terfikir nak on efbee bf aku .
it's true what i thinking . she's already done in mybf pofile .
that boy pong satu , miang . ergggghhhhhhhhhhhh .
dah tahu aku kuatkuatkuatkuatkuatkuat jeles kan .
menyampah .
pg app plak .
then aku check IM dye .
naseb baik clear :132:
tataw lah kalau dye pandai pg padam :face4:
ahh lantak laa .
yang penting aku benci dye .
bencibencibencibenci dye .
dah . tayah tahu kenape .
kalau dye nak text dgn girl lain aku tak laa berbulu sgt .
ni orang-2 yang dah masok dalam list aku BENCI yang dye nak kawan .
arrrrrrgggggggghhhhhhhhhh bosangbosang .


eden boci ekau laaaa tinooooooooo . hoho

ummmmm tapi aku tahu dye sayang aku sorang . lalala
marah acano pong aku takkan tinggalkan dye .
trust me dedy .
ILY .
thats why I taknak mereka mereka dan mereka rapat dgn U .
i tanak love you kurang untuk I .
I sayang gilaa kat U oke :face43:


:103:tak sabar nak tunggu bulan depan :131:



|